Коммуналка

Советы на все случаи жизни
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#71 Сообщение Иванна » 05 июн 2019, 17:41

Жителі Черкас отримають дві квитанції за травневу квартплату)))

Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#72 Сообщение Иванна » 12 июн 2019, 07:56

ПРО НОВАЦІЇ, ПОВ’ЯЗАНІ ІЗ ЛІКВІДАЦІЄЮ СУБІВ

Відповіді на питання, які найбільше турбують мешканців Черкас.


– Хто підняв вартість квартплати і чому вона для кожного будинку різна?

– Виконкому заборонено затверджувати тариф. Тому управлінська компанія розраховувала мінімальний розмір внеску, за яким вони готові якісно надавати перелік обов’язкових послуг.
Тариф для кожного будинку інший, тому що залежить від віку та стану приміщення, зношеності мереж, наявності чи відсутності ліфтів, типу покрівлі тощо.

– Що зобов’язаний робити управитель?

– Серед обов’язкових послуг: технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання, газопостачання, ліфтів, систем диспетчеризації, димових каналів та вентиляційних каналів, систем протипожежної автоматики та димовидалення.
Управлінець зобов’язаний виконувати поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків, елементів зовнішнього упорядження та іншого спільного майна багатоквартирного будинку.
За кошти, які мешканці сплатять як квартплату, управлінець прибиратиме прибудинкову територію, приміщення загального користування, розчищатиме сніг, оброблятиме доріжки протиожеледними сумішами, боротиметься з комахами та гризунами.
Також, в тариф заклали придбання електричної енергії для місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку.

– Хто робитиме капремонт?

– Капітальні ремонти не передбачені у переліку обов’язкових послуг. Їх робитимуть на вимогу мешканців та їхнім коштом. Однак, нині у мерії розробляють програму співфінансування цих робіт. Щоб, за аналогією ОСББ, можна було компенсувати до 60% вартості.

– Чи зберігаються пільги?

– Так, пільги, субсидії зберігаються для черкащан, які користувалися ними й раніше.

– Чи визначені прибудинкові території і як за них сплачують мешканці?

– Управлінець отримав від СУБів документи, в яких за кожним будинком закріплена прибудинкова територія. Її утримання зафіксоване в умовах договору та закладено в тариф.

– Як розірвати договір? Чи можна створити ОСББ: терміни та процедура?

– Розірвати договір із управлінцем можна, попередивши його за два місяці. Цей механізм однаковий як для тих, хто хоче змінити компанію, так і для тих, хто вирішив створити ОСББ. За цей час підприємство підготує всі документи для передачі іншій компанії чи об’єднанню в роботу. Протягом цього часу управлінець зобов’язаний надавати передбачені договором послуги.

– Хто контролює роботу управителя?

– Головний контролер – міськвиконком – адже це він підписав договір з компанією. Окрім того, слідкувати за роботою управлінця можуть і самі мешканці будинку. Створюють особистий електронний кабінет, де буде вся інформація по нарахуванні квартплати, витрачанню коштів управлінцем та навіть функція «запропонувати». У такий спосіб можна, без проведення загальних зборів, швидко визначати, які роботи мешканці визначають першочерговими.

– Якщо послуги низькоякісні, куди мешканцям звертатися?

ЦІЛОДОБОВО ПРАЦЮЄ ОПЕРАТИВНА СЛУЖБА 1505. ЗА ЦИМ НОМЕРОМ ВИ МОЖЕТЕ ЗАЛИШАТИ ПРОПОЗИЦІЇ ТА СКАРГИ ПО РОБОТІ З УПРАВЛІНЦЕМ.

У РОБОЧІ ДНІ, ЯКЩО ЙДЕТЬСЯ ПРО КОНКРЕТНОГО МАЙСТРА ЧИ ЯКІСТЬ ВИКОНАНИХ РОБІТ, ТЕЛЕФОНУЙТЕ НАПРЯМУ В ТОВ «САНТЕХБУДКОНСТРУКЦІЯ»65-13-82. УПРАВИТЕЛЬ ОБІЦЯЄ ДО ОСЕНІ ЗАПУСТИТИ В РОБОТУ КОЛ-ЦЕНТР.

У людей чимало питань і це свідчить про потребу в спілкуванні.

– Це лише початок. Люди стурбовані, тож іноді занадто емоційні. Я це відчула минулого тижня. А все тому, що з громадою раніше не розмовляли. Я ж готова зробити такий формат роботи традицією, а не винятком, як було раніше, – говорить заступниця міського голови Людмила Бордунос.
– Зустрічі планую проводити й надалі. На цьому тижні їх буде – 4.

Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#73 Сообщение Иванна » 26 июн 2019, 13:38

Кабинет Министров установил предельные тарифы на жилищно-коммунальные услуги для украинцев на отопительный сезон 2019-2020 годов.


В отопительном сезоне 2019/2020 годах тариф на тепло не может быть выше 1400 гривен/Гкал или 35,21 гривен/кв. м без счетчика.

Граничный тариф на горячую воду установлен в размере 83,66 гривен/куб. м при наличии полотенцесушителя и 75,74 гривен/куб. м без него.

Против принятия постановления выступили вице-премьер-министр, министр регионального развития, строительства и жилищно-коммунального хозяйства Геннадий Зубко, первый вице-премьер-министр, министр экономического развития и торговли Степан Кубив, министр финансов Оксана Маркарова, вице-премьер-министр по вопросам евроинтеграции Иванна Климпуш-Цинцадзе.

В ответ на это Владимир Гройсман заявил: "Я хочу подчеркнуть, что сейчас есть колоссальные финансовые ресурсы на местах. Но почему-то пошел тренд использовать их на пиар - плиточку на тротуар положить, туечки посадить, фонтанчик сделать. Я, конечно, это поддерживаю, но кому нужен этот фонтан, если летом нет горячей воды или холодной воды? Или лезет в троллейбус, на которых ездили еще в фильме "Королева бензоколонки"... Кому это надо? Для чего мы делали децентрализацию? Для того, чтобы было дорого?"

Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#74 Сообщение Иванна » 13 сен 2019, 20:59

Черкасиводоканал переходить на міжнародні банківські стандарти: змінились платіжні реквізити

Виконуючи вимоги нового законодавства КП «Черкасиводоканал» вже змінило банківські реквізити, за якими можна оплатити за спожиті послуги:

Назва: Комунальне підприємство “Черкасиводоканал” Черкаської міської ради

Коротка назва: КП «Черкасиводоканал»

Юридична та фактична адреса: 18036, м. Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного,12

Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 03357168

Інд. податковий № 033571623012

Загальна система оподаткування.

Для юридичних осіб:

Для послуг з централізованого водопостачання

UA523204780000000002600545907

АБ “Укргазбанк”

Для послуг з централізованого водовідведення

UA653510050000026003317673900

АТ “УкрСиббанк”

Для оплати фізичними особами, та для договорів з банками про приймання платежів від населення:

Для послуг з централізованого водопостачання

UA793543470000026003060347905

АТ КБ “ПриватБанк”

Для послуг з централізованого водовідведення

UA653510050000026003317673900

Поточний рахунок в АТ “УкрСиббанк”

Для оплати інших послуг підприємства:

UA523204780000000002600545907

АБ “Укргазбанк”

До 31 жовтня 2019 року сплатити за послуги можна буде як за новими реквізитами, так і за старими.
Однак з 01.11.2019 року платежі без використання IBAN рахунку банками здійснюватися не будуть.


Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#75 Сообщение Иванна » 28 янв 2020, 11:58

Про ГАЗ

Оплату за газ необхідно здійснювати протягом 5 днів після отримання рахунку.
Такі рекомендації висувають всі газопостачальні компанії.

За кожен день прострочки споживачу загрожує штраф – компенсація у розмірі подвійного тарифу за день доставки за кожен прострочений день.

Наприклад, якщо споживач не оплатив рахунок за постачання газу на суму 200 грн через місяць ця сума збільшиться до 400 грн. Штраф нараховує компанія яка розподіляє газ. Причому, на власний розсуд.

Взято з оригінальної статті на LegalHub: https://legalhub.online/energetyka/komu ... hi-bilshe/

Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#76 Сообщение Иванна » 29 фев 2020, 15:21

До 1 мая жители многоэтажек должны определиться с формой управления домом.

...не позднее 1 мая 2020 года совладельцы многоквартирных домов независимо от избранной ими формы управления многоквартирным домом должны принять решение о модели организации договорных отношений с исполнителями коммунальных услуг (кроме услуг по снабжению электроэнергии и природного газа), а исполнители коммунальных услуг - заключить с такими совладельцами договоры.

То есть, до 1 мая украинцы могут сами определиться, как они будут управлять своими домами и выбрать модель договорных отношений с поставщиками коммунальных услуг.

В случае если совладельцы многоквартирного дома самостоятельно не выбрали одну из моделей организации договорных отношений и не пришли к согласию о размере платы за обслуживание внутридомовых систем, между исполнителем соответствующей коммунальной услуги и каждым совладельцем заключается индивидуальный договор, в который не включается плата за обслуживание внутридомовых систем многоквартирного дома.

Техническое обслуживание, текущий и капитальный ремонты внутридомовых систем многоквартирного дома, обеспечивающих поставки соответствующей коммунальной услуги, осуществляются совладельцами или привлеченными ими уполномоченными на выполнение таких работ лицами за счет совладельцев.

Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#77 Сообщение Иванна » 30 мар 2020, 15:09

З метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції КП «Черкасиводоканал» прийнято рішення не розносити у квітні паперові квитанції на оплату послуг.

Інформація щодо поточних нарахувань буде надаватися в онлайн режимі.
Про суми для оплати за холодну воду та каналізацію можна через такі комунікаційні зв’язки як:

Call-центр:

(0472) 38-46-38;
(0472) 54-32-98;
(0472) 63-38-35;
(093) 360-49-21;
(093) 360-49-25;
(067) 691-20-05;
(050) 384-63-85;
(067) 627-78-92.

Skype: vodokanal_fizosoby_cherkasy;

Viber: +38 067 627 78 93;

Особистий кабінет споживача на сайті КП «Черкасиводоканал».

Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#78 Сообщение Иванна » 15 июл 2020, 10:08

За інформацією із пресслужби ТОВ «Черкасиенергозбут» підприємство запроваджує нові зручні сервіси для своїх споживачів –
Telegram-канал та
Telegram-чат.

В режимі онлайн «Черкасиенергозбут» - актуальна інформація, корисні поради, зміни у законодавстві, оперативне оновлення даних.

В новому Telegram-чаті від ТОВ «Черкасиенергозбут» можна поставити питання щодо:

• норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики;

• порядку розгляду звернень(скарг) споживачів та врегулювання спорів;

• порядку зміни електропостачальника;

• договірних відносин постачання електроенергії;

• виставлення рахунків за спожиту електричну енергію;

• цін (тарифів);

• порядку оплати за надані послуги;

• правил розгляду скарг споживачів та спорів;

• відключень за несплату рахунків та процедури відновлення електропостачання;

• інших питань, що стосуються електропостачальника,

та висловити власну думку щодо послуг електропостачання.

Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#79 Сообщение Иванна » 30 авг 2020, 09:34

ПРО ПОВІРКУ ТА ЗАМІНУ ЛІЧИЛЬНИКІВ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ

Що робити, якщо є підозри на несправність лічильника електричної енергії (далі – Лічильник)?

Якщо Ви помітили, що електролічильник не працює належним чином, необхідно звернутися до Вашого структурного підрозділу (РЕМ) ПАТ «Черкасиобленерго» та написати відповідну заяву. Якщо лічильник несправний не з Вашої вини – заміна буде проведена безкоштовно.

За період, коли лічильник не працював або некоректно обліковував спожиту електричну енергію, обсяг спожитої електроенергії розраховується по середньому добовому обсягу споживання.

Хто проводить повірку?

Відповідальність за проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонт (зокрема, демонтаж, транспортування та монтаж) лічильника покладається на його власника, якщо інше не встановлено законом.

Контроль за своєчасністю повірки лічильників покладається на оператора системи розподілу. Оператором системи розподілу на території Черкаської області, є ПАТ «Черкасиобленерго», згідно відповідної ліцензії.

Періодична повірка лічильників побутових споживачів здійснюється за рахунок оператора системи розподілу. Однак у разі пошкодження, втрати або неправильної роботи лічильника з вини споживача, він відшкодовує вартість повірки, ремонту або встановлення нового.

Всі лічильники, які використовуються для визначення обсягів спожитої електричної енергії, повіряються організаціями уповноваженими на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (наприклад ДП «Черкасистандартметрологія»), які є незалежними від енергетичних компаній та споживачів. Також у присутності представників вищезазначених організацій проводять експертизу пошкоджених лічильників та лічильників із зірваними або пошкодженими пломбами. Споживач має право бути присутнім при проведенні експертизи лічильника. За результатами експертизи складається відповідний акт.

Як часто проводять повірку лічильник електричної енергії (далі – Лічильник)?

Періодичність повірки для кожного типу лічильника різна. Вона може бути первинною – проходить на заводі-виробнику та періодичною – яка повинна проводитись у терміни, передбачені нормативними документами.

Також повірка може бути позачерговою у випадку:
– пошкодження лічильника та його ремонту;
– впливу на функціонування лічильника сторонніми пристроями чи предметами;
– пошкодження або відсутності пломб з відбитками тавр про повірку, встановлених на ньому.

У випадку, якщо позачергова повірка здійснюється за ініціативою споживача, роботи проводяться за його рахунок.

Як визначити міжповірочний інтервал?

Дата останньої повірки має бути вказана на пломбі, що знаходиться на електролічильнику, а саме дві останні цифри року, в якому проводилася повірка, та квартал. Для визначення терміну наступної повірки необхідно додати до дати, вказаної на пломбі лічильника, термін повірки лічильника.

Терміни повірок лічильників:

• Для всіх трифазних індукційних (дискових) лічильників – один раз на 4 роки, однофазних – один раз на 8 років.
• Для однофазних та трифазних електронномеханічних та електронних (статичних) лічильників, що були виготовлені до 1 грудня 2016 року – згідно термінів встановлених Держспоживстандартом України.

Для лічильників що були виготовлені після 01 грудня 2016 року:

• Для однофазних електромеханічних лічильників активної електроенергії – 8 (16)* років.
• Для трифазних електромеханічних лічильників активної електроенергії – 4 (10)* років.
• Для електронних (статичних) однофазних лічильників активної та реактивної електроенергії – 6 (16)* років.
• Для електронних (статичних) трифазних лічильників активної та реактивної електроенергії – 6 (10)* років.
* Міжповірочний інтервал (значення в дужках 16 або 10) для засобів вимірювальної техніки, які за результатами досліджень показників стабільності та метрологічної надійності відповідають вимогам національного стандарту (ДСТУ), повинен бути зазначеним в паспорті або декларації про відповідність лічильника.

Для трифазних лічильників з латинською абревіатурою NIK (починаючи з 2017 року випуску) міжповірочний інтервал становить 10 років.

Чому важливо надавати працівнику оператора системи розподілу доступ до лічильника

Оператор системи розподілу контролює технічний стан лічильників та інших засобів комерційного обліку. Тому він повинен мати безперешкодний доступ до лічильників та інших засобів комерційного обліку для проведення контрольного огляду та технічної перевірки. Споживач має право попросити представника оператора системи розподілу надати посвідчення.

Недопуск представника оператора системи розподілу до лічильника є порушенням нормативних документів. У випадку недопуску споживачем представників оператора системи розподілу до лічильника, ОСР у встановленому порядку має право припинити постачання електричної енергії споживачу.

Демонтаж лічильника або зняття встановлених на ньому пломб повинно проводитись в присутності представника оператора системи розподілу та у присутності споживача або уповноваженої ним особи.

Зверніть увагу!
Ремонт лічильників повинні здійснювати кваліфіковані фахівці. Тому не намагайтеся самостійно демонтувати або замінити електролічильник. Це тягне за собою відповідальність, встановлену законодавством. Недотримання правил електробезпеки несе загрозу життю і здоров’ю!

ПАТ «Черкасиобленерго» закликає споживачів не втручатися в роботу лічильників та інших засобів обліку, не зривати чи порушувати пломби, не змінювати схеми підключення, не здійснювати самовільні підключення поза лічильниками – це є грубим порушенням законодавства та тягне за собою донарахування споживачу вартості необлікованої електричної енергії.

Крім того, згідно ст. 1881Кримінального Кодексу України, крадіжка електричної енергії шляхом самовільного використання без приладів обліку (якщо використання приладів обліку обов’язкове) або внаслідок умисного пошкодження приладів обліку чи у будь-який інший спосіб, якщо такими діями завдано значної шкоди, – карається штрафом від 100 до 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до 2 років або обмеженням волі на строк до 3 років. Ті самі дії, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, якщо вони завдали шкоду у великих розмірах – караються позбавленням волі на строк до 3 років.

Якщо маєте підозри про несправність лічильника – повідомте про це оператора системи розподілу.

У разі виникнення інших питань щодо лічильників, можна звернутися до кол-центру 24/7 ПАТ «Черкасиобленерго», зателефонувавши за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48 або до інформаційно-консультаційного центру за номерами (0472) 37-95-10; 37-44-90; 37-28-56; 33-57-4.

Аватара пользователя
Иванна
Ветеран
Сообщения: 14466
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 08:02
Репутация: 42722
Status: Не в сети

Коммуналка

#80 Сообщение Иванна » 29 окт 2020, 19:14

ТОВ «Черкасиенергозбут» нагадує своїм споживачам про зміни, які стосуються права на отримання універсальної послуги.

Так, до 31 грудня 2020 року право на таку послугу мають побутові споживачі та малі непобутові споживачі, договірна потужність яких не перевищує 150 кВт.
З 1 січня 2021 року право побутових споживачів на отримання універсальної послуги лишається незмінним, а ось серед малих непобутових (зокрема бюджетних установ) таке право залишиться лише за тими, чия договірна потужність по об’єкту не перевищує 50 кВт.

Окремо акцентуємо увагу на тому, що якщо споживач, який втрачає право на універсальну послугу, завчасно (до 31 грудня 2020 року) не обере електропостачальника за вільними цінами, то постачання електричної енергії на їх об’єкти буде здійснюватися на підставі договірних відносин з постачальником «останньої надії» протягом періоду, що не перевищує 90 днів від дати припинення строкового права на універсальну послугу. Зазначимо, що ціни на спожиту електричну енергію постачальника «останньої надії» є вищими, ніж у звичайного електропостачальника.

Для того, щоб уникнути такої неприємної ситуації, Вам достатньо лише звернутися до Вашого центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут». Наші фахівці проконсультують Вас з питань постачання електроенергії за вільними цінами, ознайомлять з наявними комерційними пропозиціями та порадять, як обрати найкращу з них саме для Вас.

Самостійно ознайомитися з наявними комерційними пропозиціями Ви можете у розділі «СПОЖИВАЧАМ/Комерційні Пропозиції» на нашому сайті, або скористайтеся перевагами таких комерційних пропозицій, як «Вільна ціна» і «Вільна ціна +».


Вернуться в «Вопросы-Ответы»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость